Een optimale administratie?
Geen probleem met ons online boekhoudpakket

Je administratie digitaal en online geregeld!

Mijn administratiekantoor is modern ingericht waarbij ik werk met geavanceerde software pakketten zoals E-Muis, Exact en Snelstart.

Als klant krijg je daarbij de vrijheid om je administratie aan te leveren zoals het jou het beste past.

Scan en stuur je administratie in per mail

Je kunt er bij mijn administratiekantoor voor kiezen om je financiële documenten zoals facturen en bonnen te scannen en per mail rechtstreeks in mijn boekhoudsoftware te ‘schieten’. Je documenten komen dan digitaal in mijn software waarin ze worden herkend en digitaal gerubriceerd.

Psst... Snel in contact komen?

Ben je geïnteresseerd in onze diensten en wil je meer informatie? Laat hieronder je telefoonnummer achter en we bellen je zo snel mogelijk.

    Voordeel van de digitale administratie

    Het belangrijkste voordeel van een volledig digitale verwerking is dat de bron administratie niet fysiek bij mij wordt bewaard waardoor je altijd de beschikking over je documenten houdt.

    Zo heb je altijd je documenten paraat als er om wordt gevraagd en vermijd je het risico van verlies. Handig en veilig.

    Zelf je administratie invoeren in de software? Dat kan!

    Natuurlijk is het ook mogelijk om je te faciliteren met de software van eMuis en Exact Online Je krijgt dan zelf online toegang tot nader te bepalen modules waarmee je de administratie zelf in kunt voeren.

    Dit kan heel beperkt zoals bij een enkele facturatie module waarmee je zelf digitaal kunt factureren of juist heel uitgebreid waarin je de volledige administratie invoert waarop ik je steun en toeverlaat ben met mijn administratieve en fiscale finesse.

    Gemakkelijk, toch?

    Ook voor webshops regel ik de administratie digitaal

    Ben je een ondernemer met een e-commerce platform? Dan kan ik ook jou heel goed helpen met je administratie!

    Met behulp van iMuis koppel ik de meeste gebruikte webshops, waaronder Magento, Lightspeed, MijnWebwinkel en WooCommerce aan je administratie. De koppeling verzorgt de administratieve afwikkeling van de inkoop- en verkoopfacturen, creditfacturen en werkt bovendien je voorraad automatisch bij waardoor er geen handmatige handelingen meer aan te pas komen.

    Voor meer informatie hierover neem dan gerust contact met me op. Ik plan graag een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek met je.

    Liever niet volledig digitaal administreren? Dan help ik ook!

    Mocht je het inscannen van je financiële documenten toch niet zien zitten dan mag je de administratie natuurlijk ook zelf komen brengen.

    Het maakt daarbij niet uit of dat in een tas, ordner of een schoenendoos is; samen lopen we de administratie dan na waarna ik het voor je inscan.

    In de meeste gevallen kun je de documenten na het scannen direct weer mee naar huis nemen.